text bergerak

*Battery Delivery Service* SAVE your time,SAVE your money! Free Delivery*,Free Installation,Free Alternator Check...just call or WhatsApp 012-383 0595 *Khidmat Penghantaran Bateri* Jimat Masa,Jimat Wang! Tiada Caj Penghantaran,Tiada Caj Pemasangan,Pemeriksaan Alternator Percuma...sila hubungi atau WhatsApp 012-383 0595
Lebih 8500 pelanggan telah menggunakan khidmat ini!!....anda bila lagi?*No other extra hidden charge!...Tiada caj tambahan tersembunyi !!bayar apa yg kita setuju..Biar saya pilih bateri terbaik utk kereta anda,100% genuine and fresh new battery !

Friday 5 October 2012

Tentang ahmadbateri

*Penghantaran sehingga 10malam
-senang,boleh berurusan lepas balik kerja.
-tak perlu ambil cuti
-malam semua kedai dah tutup,maka waktu
 sebegini saya bersedia membantu.

*Harga yg berpatutan
-harga datang kerumah vs anda pergi kekedai nak beli bateri ,
  pasti duit minyak keluar juga.
-semua harga standard samada siang atau malam.
-harga sangat kompetetif berbanding dengan
 harga pasaran (margin yg kecik je)
-sedikit caj dikenakan jika diluar kawasan
 (cover tol/minyak saya je).

*Servis yg boleh dipercayai
-Profesional dalam menjalankan tugas.
-Fokus pada tugasan  hal bateri sahaja.
-Amanah dan boleh dipercayai
 (kereta anda saya jaga mcm kereta saya,takde cincai kerja)

*Pemeriksaan percuma
-Pastikan bateri lama betul-betul dah kong
.(kekadang ada faktor lain selain bateri kenapa
 tak boleh start...starter ke)
-Periksa volt bateri baru sebelum pasang.
-Periksa alternator berfungsi dengan baik atau tidak.

*Pemasangan percuma
-Caj pemasangan adalah percuma..

*Exact fit battery (type bateri yg betul)
-Setiap kereta ada type standard yg.disarankan.
 sebelum pasang saya akan pastikan kereta
  anda di pasang dengan bateri type yg betul.
-Banyak saya jumpa yg main "tangkap muat " atau "
 asal boleh" pasang bateri..ini salah!
-WAJA contohnya guna NS60L,tapi jika peniaga
 tu tiada stok,mereka akan switch terminal
 kiri tu ke kanan..akibatnya kabel tersebut menjadi tegang

Inginkan khidmat saya?begini caranya:
1.sms ke 012-383 0595 atau emailkan ahmadbateri@gmail.com
2.nama,lokasi,jenis kereta,
3.saya akan reply harga dan jenis bateri (pilihan stok yg ada)
4.kalau setuju,anda reply mesej.
5.saya akan berikan slot waktu mana yg masih kosong.
6.jika bersetuju,then kita jumpa di lokasi anda
 atau lokasi yg disetujui.
7.tak perlu bayar deposit dulu,saya based on trust sahaja..
 anda tipu saya,anda berdosa !
8.dah siap pasang dan check semua,puashati..last sekali baru bayar..

Saya mau to long...saya bukan ah long !!.
.try dulu servis saya..terimakasih.

Kepada pelanggan dari luar kawasan..mohon maaf bebanyak
 kerana tak dapat membantu..anda dari shah alam,kelang,
usj,kelana jaya,kepong,ampang,gombak,cheras,seri kembangan..
(yg bernasib baik,ada yg saya sampai,kalau urgent ada yg tak dapat..)
Ratusan orang dah berurusan dengan saya,so far Alhamdulillah






















































































































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...