text bergerak

*Battery Delivery Service* SAVE your time,SAVE your money! Free Delivery*,Free Installation,Free Alternator Check...just call or WhatsApp 012-383 0595 *Khidmat Penghantaran Bateri* Jimat Masa,Jimat Wang! Tiada Caj Penghantaran,Tiada Caj Pemasangan,Pemeriksaan Alternator Percuma...sila hubungi atau WhatsApp 012-383 0595
Lebih 8500 pelanggan telah menggunakan khidmat ini!!....anda bila lagi?*No other extra hidden charge!...Tiada caj tambahan tersembunyi !!bayar apa yg kita setuju..Biar saya pilih bateri terbaik utk kereta anda,100% genuine and fresh new battery !

Friday 6 December 2013

Year End Sale !!


Special price "Year End Sale" !

Khas kpd penduduk Bukit Mahkota,Bandar Seri Putra dan Impian Putra sahaja.
Area lain,pls ask first the price..
Offer ended 31/12/2013.
Terimakasih kepada semua yg menyokong usaha saya,ramai yg dapat manfaat beli dgn harga promo
ada yg terkejut sebab selalu beli tak dpt harga sebegini,siap dtg rumah lagi dan pasang..




Tunggu next promosi...
sorry harga terpaksa delete sbb ramai yg dok mintak harga promo...slimlah tokey..
(updated:3rd January 2014)

Sebagai tanda terimakasih atas sokongan semua,sila grab offer terkini..
NS40ZL=   
NS60    =                                                         
NS70    =                                                          
DIN55   =                                                             
55D23L =                                                     

*Century Marathoner (Maintenance free)
*New stock guaranteed (bukan nak ngabis stok lama maa!)
*stock halal direct dari Century (jangan risau tentang jaminan dan  kualiti)
*Ahmad Battery Service are one of the Authorized Century Dealer.
*Dont compare this price with cap ayam battery...
*Dont compare this price with old stock battery....
*offer berakhir 31 dec 2013.!
*while stock last
*one year warranty
*sms /whatapps saya kalau tak tahu anda pakai bateri type apa..
*saya mau to long,saya bukan ah long....

Sila simpan no hp penting ni  012-383.0595
Ianya mungkin dapat membantu ada suatu hari nanti.(time bateri kong dan kreta tak boleh start!)
Bisnes sejuk maa...,repeat sale every 2 years but OK for me..
Kalau dah rezki kita,takkan kemana..

7 comments:

  1. Service terbaik. Mudah berurusan.. laju je sampai...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas komen ikhlas..saya sgt hargainya...:)

    ReplyDelete
  3. Bateri. Utk mercedez ade jual tak?

    ReplyDelete
  4. ada,Mercedes series berapa?sila pm saya atau Whatsapp.tq

    ReplyDelete
  5. Salam bang saya nak tya .. saya pakai kereta saga flx.. baru pakai setahun dan sekarang kereta saya tu tayar dia macam ada bunyi tik..tik.. tik.. bila bawak slow .. slow bunyinyer.. tp bila bawa laju makin kuat bunyinyer kat bahagian tayar tu.. pergi bengkel dorang ckp xda ape.. dorang x berani kacau sbb kereta baru lagi.. tp saya risau la.. mnta tlg boleh...

    ReplyDelete
  6. Salam bang saya nak tya .. saya pakai kereta saga flx.. baru pakai setahun dan sekarang kereta saya tu tayar dia macam ada bunyi tik..tik.. tik.. bila bawak slow .. slow bunyinyer.. tp bila bawa laju makin kuat bunyinyer kat bahagian tayar tu.. pergi bengkel dorang ckp xda ape.. dorang x berani kacau sbb kereta baru lagi.. tp saya risau la.. mnta tlg boleh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...