text bergerak

*Battery Delivery Service* SAVE your time,SAVE your money! Free Delivery*,Free Installation,Free Alternator Check...just call or WhatsApp 012-383 0595 *Khidmat Penghantaran Bateri* Jimat Masa,Jimat Wang! Tiada Caj Penghantaran,Tiada Caj Pemasangan,Pemeriksaan Alternator Percuma...sila hubungi atau WhatsApp 012-383 0595
Lebih 8500 pelanggan telah menggunakan khidmat ini!!....anda bila lagi?*No other extra hidden charge!...Tiada caj tambahan tersembunyi !!bayar apa yg kita setuju..Biar saya pilih bateri terbaik utk kereta anda,100% genuine and fresh new battery !

Saturday 10 October 2015

Serious Buyer Only


Berilah masa terhad yang saya  ada ini untuk memberi khidmat kepada kes-kes yg betul2 memerlukan saya.Tolong jangan buang masa saya jika anda tidak berminat berurusan dengan saya.

Imagine,saya menerima berpuloh call,wasap and sms per day.(survey harga,tanya ttg bateri,compare harga,kereta tak boleh start,cari bateri murah,bajet tak cukup beli bateri,kunci hilang,mintak tolong towing dan bemacam-macam karenah dan kes)



Who should NOT call me...............
1.Pernah janji nak beli tapi tak jadi
2.Wassap conversation separuh jalan,then diam gitu je.
3.Suruh saya datang rumah tolong,lps tu x jadi beli.
4.Harga dan jenama tak sesuai dgn taste anda.
5.Terlalu panjang proses tawar menawar
6.Pernah tipu saya
7.Pernah maki saya
8.Pernah suruh saya datang urgently sedangkan waktu tu waiting list dah ramai
9.Saje je nak main2 call
10.Maaf x jadi beli,kawan dah tolong belikan.


Who should CALL me...................
1.Kereta suddenly breakdown
2.Suami x ada nak tolong
3.Tiada kawan nak tolong
4.Tak reti nak beli dan nak pasang.
5.Harga bateri ditempat anda mahal
6.Saya memang regular customer En.Ahmad
7.Saya suka servis dari En.Ahmad
8.Malas nak pergi kedai
9.Hari minggu kedai tutup
10.Kejadian waktu lepas pkl 5ptg,kedai dah tutup
11.Saya memang perlukan khidmat En.Ahmad utk chek sekali benda lain
12.Saya memang nak try sbb ramai yg rekmenkan servis En.Ahmad ni.
13.Takut kena tipu pomen pasang bateri salah spec dan harga yg mahal
14.Saya tak ada kenderaan lain,tak boleh bergerak
15.Dah call runner bateri lain,tapi harga mahal dan lambat sampai
16.Dah tanya kat servis centre tapi harga terlajak luar kemampuan !


Terimakasih atas keperihatinan anda...let me spend my time to who really needed my service.!
Saya cuma mau tolong...Saya bukan Ahlong :)

Harap bersabar bila berurusan dgn saya sebab sy dah ada ribuan regular customer (secara total) utk dilayani,puluhan panggilan setiap hari utk dibantu..TERIMKASIH kerana memahami situasi saya.

Saya prefer berurusan melalui sms atau Whatsapp.,senang nak trace sbb terlalu byk kol setiap hari yg menyukarkan saya trace balik..kalau call tak berjawab,sure saya tengah busy pasang bateri atau tengah driving/atas motor...so tinggalkan mesej ke nombor 012-383 0595,InsyaAllah saya akan cuba reply

2 comments:

  1. as salam...saya nk bertanya..ttg harga bateri kerta myvi 1.3A skrg ni harga di pasaran..berapa yea...sy guna bateri basah..jika tidak keberatan

    ReplyDelete
  2. wsalam...ttg harga sangat subjektif nak jawab sebab bergantung kepada jenama ,low/high spec,freshness or old stock,juga banyak yg rekon kat market sekarang.
    the best way,bila nak pakai masa tu tanya ....bateri always naik 3-5% setiap beberapa bulan .lain pengeluar lain masa dia naik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...