text bergerak

*Battery Delivery Service* SAVE your time,SAVE your money! Free Delivery*,Free Installation,Free Alternator Check...just call or WhatsApp 012-383 0595 *Khidmat Penghantaran Bateri* Jimat Masa,Jimat Wang! Tiada Caj Penghantaran,Tiada Caj Pemasangan,Pemeriksaan Alternator Percuma...sila hubungi atau WhatsApp 012-383 0595
Lebih 8500 pelanggan telah menggunakan khidmat ini!!....anda bila lagi?*No other extra hidden charge!...Tiada caj tambahan tersembunyi !!bayar apa yg kita setuju..Biar saya pilih bateri terbaik utk kereta anda,100% genuine and fresh new battery !

Tuesday 16 October 2012

Tentang Harga



*Saya mengamalkan fix % yg di tetapkan sendiri,maksudnya kalau dpt dgn harga murah so  saya akan jual murah,tidak menjual dgn harga semasa yg agak mahal.(margin saya kecik sahaja)

*Harga saya (di bangi) tidak meliputi banyak kos(pekerja/sewa/operasi/delivery/installation)
sebab buat masa ni sayalah boss,sayalah kuli...

*Biasanya bolehlah murah RM20~RM100 dari harga kat kedai (mengikut jenis dan siaz bateri)

*Kalau nak murah,biasanya pelanggan akan jumpa saya di bangi.Harga yg quote biasanya harga di bangi.harga di Cyberjaya dan Putrajaya kena lah campur "duit minyak dan tol" saya dalam RM15~RM20.

*Harga saya hantar terus ke rumah anda,jangan lupa jika anda pergi sendiri ke kedai (berapa kosnya,minyak dan masa)~anda dah jimat berapa banyak!..tambah2 kalau kena waktu kedai dah tutup !

*kalau anda breakdown kat mana-mana,tolong consider (minyak/tol/masa/kesusahan cari lokasi,malam,hujan dll),yg mana harga saya sangatlah berpatutan..masa ni janganlah pulak compare dgn harga anda beli kat kedai pemborong bateri...

*Feedback dari pelanggan saya dari ShahAlam,Bangi,Seri Kembangan kenapa beli dgn saya~sebab harga yg saya tawarkan adalah lebih murah...(tak tahu la pulak saya!)

*Saya lebih gemar,jika anda survey dulu harga ditempat lain.Andai kata dapat lagi murah then boleh beli kat tempat tu.Sebab saya mahu mendidik komuniti yg bijak dan celik IT.

Laman web shopping online yg agak tepat ialah lazada..kalau kat mudah.my terlalu banyak iklan tipu..(cthnya kat iklan cuma  dari RM180 shj...bila call nak beli,oo yg tu bateri basah,kalau kering kena tambah RM40 lagi,delivery ke Putrajaya tambah RM30 lagi,tambah cas pasang dll).
so,kena hati2 dan detail,bukan aim tgk harga yg terlalu murah shj !

Kalau tak dapat jumpa kedai yg jual dgn harga berpatutan,maka saya sediakan alternatif untuk anda dapatkan bateri dgn harga patut.
Jangan malu-malu Whatsapp saya
012-3830595.
*Jadilah pengguna yg bijak*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...