text bergerak

*Battery Delivery Service* SAVE your time,SAVE your money! Free Delivery*,Free Installation,Free Alternator Check...just call or WhatsApp 012-383 0595 *Khidmat Penghantaran Bateri* Jimat Masa,Jimat Wang! Tiada Caj Penghantaran,Tiada Caj Pemasangan,Pemeriksaan Alternator Percuma...sila hubungi atau WhatsApp 012-383 0595
Lebih 8500 pelanggan telah menggunakan khidmat ini!!....anda bila lagi?*No other extra hidden charge!...Tiada caj tambahan tersembunyi !!bayar apa yg kita setuju..Biar saya pilih bateri terbaik utk kereta anda,100% genuine and fresh new battery !

Wednesday 7 November 2012

Harga bateri dijangka naik lagi!

Untuk makluman semua,harga bateri kenderaan dijangka akan dinaikkan lagi. Menurut sumber tak rasmi tapi boleh dipercayai(pembekal),bulan depan akan ada harga baru..bermakna kami terpaksa jual dengan harga baru.

Desas desus mengatakan 9-11peratus.apa pun kita lihatlah nanti perkembangannya. Saya percaya berdasarkan stok sekarang,harga baru mungkin berkuatkuasa pada january 2013.contoh harga semasa saya jual rm260,harga baru ialah rm286.. So,ada baiknya tolong simpan no telefon saya-manalah tahu suatu hari nanti anda perlukan bantuan saya.

Lagi satu,Harga ns40zl memang tak akan dapat cari dipasaran bawah rm140,maintenace free punya ,ada brand dan siap hantar ke rumah lagi tu...!!,yg dapat beli tu kira bertuah lah,jangan lah setiap kali sms saya mintak harga yg sama..tu harga staff dan masa promosi je..kalau nak tawar harga pun,agak agak lah,jangan sampai saya tak boleh bernafas,boleh pergi survey market dulu..

Saya tak kisah,yg saya kisah bila ada yg sms bukan bukan-saya tak pernah rugi jika anda tak beli dgn saya,in my mind saya cuma belum untung je..

Bisness saya ni memang bisness yg sejuk dan tak bagus...kerana Setiap hari dok menanti kereta sapa lah akan kong hari ini...(gurau je)

Bila dah dapat pelanggan,kena tunggu setahun setengah atau dua tahun lagi baru repeat order..lama tu,tapi saya yakin rezeki tu datang dari Allah,selagi kita berusaha untuk mengubah nasib kita,InsyaAllah akan datang kot mana sekali pun..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...